Posiadanie w firmie wirtualnej centrali iPBX to już nie tylko przejaw innowacyjności i cięcia zbędnych kosztów, ale fundamentalny składnik wyposażenia biura – twierdzą publicysći branży hi-tech.
Oprócz oczywistej zalety wirtualnej centrali jaką jest optymalizacja kosztu przedsiębiorstwa wskazuje się ponadto na lepszą produktywność oraz komunikację międzydziałową. Wbrew pozorom nie odnosi się to wyłącznie do dużych podmiotów, bo przecież analogiczne procesy są w firmach kilkuosobowych, gdzie przesył informacji odbywa się między rozdzielonymi funkcjami.
Wirtualna centrala iPBX nazywana czasem „centralką IP” opiera się na elastycznej technologii VoIP. Operatorzy dają możliwość zeskalowania swojej oferty do potrzeb klienta, w tym dla małego i średniego biznesu.
Jakie inne elementy wyposażenia biura zaliczane są do niezbędnych?
- Aplikacja księgowa
- Aplikacja CRM – zarządzanie relacją z klientem
- Terminal do płatności kartą
7 komentarzy
Szelf
Jeżeli chodzi o wybór operatora VOIP to dla mnie najważniejsza jest jakość połączeń, bo dużo gadam z klientami przez telefon.
meden
A z jakiego obecnie korzystasz?
Szelf
Obecnie z HaloNet, ale zanim się na niego zdecydowałem to kilka miałem przyjemność przetestować np. easycall
gaster
W biznesie też się sprawdza?
szelf
Poza tym, korzystam tylko do celów biznesowych i jest ok.
olaff
Mówią, że FCN i Halonet są spoko i ja też tak uważam.
nickt
kiedyś korzystałem z easyCALL, przerzuciłem się jednak na halonet