Nie znam się na CRM, nie używam i nie przewiduję jego testu. Z reporterskiego obowiązku odnotuję, że halonet oferuje i poleca CRM Vision.
Jakby się w to trochę wgłębić to jest to nawet ciekawy produkt dla działów handlowych, dla działów obsługi, które dużo komunikują się z klientami. Bo jeśli mogę w momencie gdy ktoś do mnie dzwoni dostać informację kto to jest, kiedy już do mnie dzwonił i do tego o czym wtedy sobie rozmawialiśmy to nie powiem jest to bardzo przydatne.
Warunek jest taki, że trzeba robić notatki z tych rozmów żeby potem z tych notatek korzystać, przy kolejnych rozmowach.
Co fajne to możecie od razu zobaczyć, czy rozmówca nie zalega ci z kasą. uuuu…Tu już rozmowa może przybrać inną konwencję, mniej przyjemną, ale wiesz że dobrze nie jest i najpierw uregulujmy sprawy finansowe, a potem możemy wrócić do kolejnych dealów.
Ciekawe co?
Z tym Was zostawiam. I jak chcecie coś więcej się dowiedzieć to już do halonetu.
Do napisania!