Nowym produktem oferowanym przez halonet, jest wirtualna centrala telefoniczna.
To proste rozwiązanie, które jest oferowane w opcji outsourcingu. Do tego nie trzeba mieć serwera, skrzynek z kablami itp. Piecze nad wszystkim trzyma usługodawca.
Do czego w ogóle służy taka centrala? Łączy ona wszystkie telefony, a dokładniej numery w firmie, czy w gospodarstwie domowym, bezkablowo. Dlatego też lokalizacja tych numerów, jest nieistotna i może on być wykorzystywany (urządzenie do którego jest przyporządkowane) gdziekolwiek np. w Turcji, Polsce czy nawet w Nowej Zelandii.
W takiej centralce można ustawić szereg funkcji: komunikat po godzinach pracy, komunikat powitalny, przekierowywanie połączeń oczekujących (w kolejce) do różnych numerów np. numerów w dziale handlowym, według ustalonego klucza (ustalonej kolejności) itp.
Na uwagę zasługuje tu niska cena, bo tylko 19 zł / miesiąc (cena bez VATU). Cena dotyczy co prawda wersji minimalnej czyli dla 8 numerów, ale i tak biorąc pod uwagę oferowane funkcje, można stwierdzić, że to korzystna propozycja.